Klantenservice

bestellen

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen bij Chubbi is eenvoudig:

  • Stap 1: Plaats product(en) in de winkelwagen
  • Stap 2: Controleer je winkelwagen en ga door naar afrekenen. De minimale bestelwaarde is 15 euro
  • Stap 3: Log in tijdens het betaalproces of vul je gegevens in
  • Stap 4: Kies de juiste verzendmethode
  • Stap 5: Betaal je bestelling

Via de mail wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling.

Bezorging

Is het bedrag van jouw bestelling lager dan € 50,-? Dan betaal je € 6,95 bezorgkosten. Voor diepvries bestellingen rekenen we een toeslag van €20,57 (worden in een speciale diepvriesbox bezorgd). Bestellingen hoger dan € 50,-? Dan is de verzending gratis.

Wij bezorgen met:

chubbi verzendpartners a

Bestelling wijzigen of annuleren

Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden.

Meer weten over bestellen?

Heb je een andere vraag met betrekking tot bestellen? Bekijk dan onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.

betalen

Betaalmogelijkheden

Je kunt op de volgende manieren betalen bij Chubbi:

visaCreditcard
paypalPayPal
idealiDeal
klarnaKlarna
mastercardMastercard
sepaSEPA
Kortingscode toepassen

In het bestelproces kun je een evt. kortingscode toepassen door op de afrekenpagina met betaalmogelijkheden, te klikken op "Kortingscode gebruiken".

Meer weten over betalen?

Heb je een andere vraag met betrekking tot betalen? Bekijk dan onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.

bezorgen

Levertijd

Je bestelling wordt binnen twee werkdagen bij je bezorgd. Bestellingen die we op werkdagen vóór 17:30 uur ontvangen, worden diezelfde dag nog verstuurd en heb je morgen in huis.

Bezorgen we je bestelling niet binnen 1 tot 2 dagen? Dan zie je dat tijdens het bestellen. Zo weet je van te voren altijd waar je aan toe bent.



Orderstatus

Je kunt bestelstatus direct op je profielpagina zien. Ook ontvang je direct na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging per e-mail. Hier vindt je een overzicht van de door jou bestelde producten. Zodra we jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je een e-mail met een track- en trace code, zodat je het pakket kunt volgen.

Meer weten over bezorgen?

Heb je een andere vraag met betrekking tot bezorgen? Bekijk dan onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.

retourneren

Bestelling retourneren

Geen probleem! Als je toch niet tevreden bent met een product, of het artikel komt beschadigd aan, is het mogelijk het te ruilen of te retourneren. Het product moet dan wel aan enkele voorwaarden voldoen, afhankelijk van de reden van retourneren.

Is het product kapot of beschadigd?

  1. Laat het ons binnen 48 uur weten via service@chubbi.nl met begeleidend schrijven en foto’s van de beschadiging(en).
  2. Retourneer het artikel binnen 14 dagen na de dag van ontvangst met ons retourformulier.
  3. Het product moet bij ons aangeschaft zijn. 

Niets mis met het product, maar toch op zoek naar iets anders?

  1. Stuur jouw artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour met het retourformulier.
  2. Het product moet bij ons aangeschaft zijn.
  3. Het product moet ongeopend en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden (tevens vrij van prijzen/stickers).
  4. In alle gevallen geldt dat medicijnen en afgeprijsde artikelen niet retour genomen kunnen worden!

Neem voor je het product retour stuurt eerst contact met ons op. Wij maken dan een retourbon voor je aan.

Zonder deze aanmelding kan je retour niet in behandeling worden genomen.

Het retour adres is:

12-Express
hongkongstraat 71,
3047 BR, Rotterdam

Geld terug

Hoe je je geld terugkrijgt, hangt af van hoe je je bestelling hebt betaald.

  • Creditcard: we storten het bedrag terug op je creditcardcardrekening. Neem voor meer informatie over terugstortingen met je creditcard contact op met je creditcardmaatschappij.
  • Paypal: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening.
  • iDEAL: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening
  • Betaling achteraf: AfterPay stort het bedrag aan je terug.

Wie betaalt de kosten van retourzending?

Zodra wij het pakket hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.

Meer weten over retourneren?

Heb je een andere vraag met betrekking tot retourneren? Bekijk dan onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.

eigen account

Account aanmaken

Je maakt een account aan door je te registreren op onze website, klik hiervoor bovenaan onze website op "Mijn account" en vervolgens op "Account aanmaken".

Voer in het scherm dat opent je gegevens in en klik onderaan de pagina op "Account aanmaken". Je ontvangt ter bevestiging een bevestigingsmail, door in deze mail te klikken op de link wordt je account geactiveerd.

Ik kan niet inloggen

Wanneer je niet kunt inloggen, doorloop je onderstaande stappen totdat het inloggen is gelukt:

  1. Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd
  2. Controleer of je het juiste wachtwoord hebt ingevoerd
  3. Vraag een nieuw wachtwoord aan door te klikken op "Wachtwoord vergeten"

Lukt het na het volgen van deze stappen nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Meer weten over bezorgen?

Heb je een andere vraag met betrekking tot je account? Bekijk dan onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.

klantenservice

Telefonisch contact

De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00

0546-760781

Contactformulier

Je kunt contact opnemen met de klantenservice door het contactformulier in te vullen of een mail te sturen naar service@chubbi.nl

Klachten

Heb je een klacht? Vul dan het contactformulier in of stuur een mail naar service@chubbi.nl

Winkelwagen

Inloggen

Nog geen account?

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden. Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken in ons privacy beleid.